[Interview] Louise van Nispen over Share a Perfect Day

  • Media
  • 24 jun 2016 @ 22:18
  • Link
  • Dewi Smeenk
    Dewi Smeenk

    Freelance Redacteur
    Nederlands MediaNetwerk
  • EvenementInterview

Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS gaan komende zomer het nieuwe evenement Share a Perfect Day organiseren in Hilvarenbeek. Wij spreken Louise van Nispen, Domain Director Women bij Sanoma | SBS.

Louise, wat kunnen we allemaal verwachten op Share a Perfect Day? En wie mogen er komen?

Share a Perfect Day is het ultieme zomerevent voor vriendinnen. Zij worden verrast met food & drinks, de nieuwste trends, coole workshops en eindeloos veel shopmogelijkheden in de vier thema-werelden: The City, The Beach, The Country en The Park. Zo bieden we de perfecte dag uit voor elke vrouw. Daarnaast zijn er geweldige optredens van topartiesten zoals Kensington, Racoon, The Common Linnets, Douwe Bob, Dotan, Matt Simons, Jonas Blue en DJ’s Sunnery James & Ryan Marciano.

Waarom gaan jullie dit evenement organiseren? 

Het leven van een vrouw is ongelooflijk druk, zij combineert vaak haar werk met de zorg voor haar gezin en dan blijft er weinig tijd over voor haarzelf. Sanoma | SBS wil samen met Jumbo deze vrouwen verwennen met een fantastische dag uit waarbij zij quality time met haar vriendinnen beleeft. Bij ons kunnen ze met elkaar nieuwe ervaringen opdoen, lachen, dansen, drinken, eten en natuurlijk lekker shoppen. En dit alles voor een betaalbare prijs.

Waarom hebben jullie gekozen voor een driedaags evenement en als locatie Hilvarenbeek? 

Share a Perfect Day is een grootschalig festival voor vrouwen, het concept met de 4 werelden komt echt geweldig tot leven op de locatie van onze partner Beekse Bergen. Daarnaast is deze buitenlocatie qua faciliteiten één van de weinige in Nederland die geschikt is voor een dergelijk aantal bezoekers en activiteiten.

Ik denk bij Jumbo niet direct aan een event voor vrouwen. Hoe is deze samenwerking tot stand gekomen? 

Net als Sanoma | SBS heeft Jumbo de ambitie om haar klanten, en dat zijn toch voornamelijk vrouwen, te verrassen en het leven voor deze vrouwen leuker en makkelijker te maken. Onze gezamenlijke ambitie heeft geleid tot een verrassend idee en een fijne samenwerking en mede dankzij de leveranciers en relaties van beide partijen kunnen we dit event deze zomer realiseren.

Werken jullie in Share a Perfect Day ook samen met andere sponsors en adverteerders?

Jazeker, de leveranciers van Jumbo en de partners van Sanoma | SBS ondersteunen dit event met merk- en productactivaties, shops, foodmarkets en workshops. We werken samen met grote partijen zoals FrieslandCampina, Karwei, CocaCola, Arla, Peijnenburg, Boursin, Corona, Redbull, Scholl, Danone, Maggi en Quaker, naast zo’n 130 kleinere partijen vanuit de branches food & drinks, beauty, lifestyle, fashion en home & deco.

Een event voor vrouwen over food, lifestyle, beauty en shopping met een muzikaal sausje…dit lijkt toch erg veel op LINDA.festival. Waarin verschilt Share a Perfect Day?

Bij het LINDA.festival komt het merk LINDA. tot leven. Share a Perfect Day is een grootschaliger event met een indrukwekkende line up van (inter)nationale topartiesten waarin in vier werelden alles aan bod komt dat vrouwen leuk en lekker vinden. Of je nu een LINDA., een Libelle, Margriet, Flow, Flair of VIVA vrouw bent, bij ons beleef je samen met je vriendinnen echt een waanzinnig gave dag uit!

www.shareaperfectday.nl

Dewi Smeenk

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken